Passende social media berichten voor

AVIA Vollenhoven

AVIA Vollenhoven is een familiebedrijf en al 130 jaar een begrip in de oliebranche. In de loop der jaren heeft het bedrijf zich ontwikkeld tot een van de grootste zelfstandige en onafhankelijke oliegroothandelaren in Nederland. In 2006 zijn ze lid geworden van de Nederlandse AVIA coöperatie. AVIA Vollenhoven beheert de de AVIA bemande tankstations, de AVIA XPress onbemande tankstations en ook de AVIA Truck transport tankstations.

Diensten: 
– social media 

 

 

Samen vergroten we jouw bereik

AVIA Vollenhoven wilde hun social media strategie verder professionaliseren en effectief inzetten voor zowel zakelijke als particuliere doelstellingen. De focus lag op het genereren van meer leads en conversie voor hun tankpassen via LinkedIn en het vergroten van de naamsbekendheid in andere regio’s. Daarnaast wilden ze op Facebook en Instagram niet alleen hun carwash-acties en spaarprogramma’s promoten, maar ook HR-gerelateerde content delen om nieuw personeel te werven voor hun bemande locaties.

Wij nemen jouw zorgen uit handen

We maken voor AVIA Vollenhoven een maandelijkse contentplanning, schrijven passende teksten en plannen de berichten in via een plantool. Daarnaast werken we met vooraf ontworpen templates, die zorgen voor herkenbaarheid op alle kanalen. Door deze gestructureerde aanpak blijft de content consistent en effectief voor de verschillende doelgroepen. De onderwerpen en berichten worden afgestemd op de specifieke kenmerken en doelgroepen van elk kanaal, zo maken we onderscheid tussen de berichten voor LinkedIn en de berichten voor Facebook en Instagram. Op LinkedIn ligt de focus op de zakelijke doelgroep en op Facebook en Instagram op particulieren. Door dit te doen zorgen we ervoor dat de content optimaal aansluit bij de doelstellingen en doelgroepen.

Samen behalen we jouw doelstellingen

Door een consistente contentplanning, interessante berichten en herkenbare templates zorgen we voor AVIA Vollenhoven voor een duidelijke positionering en een sterke online aanwezigheid. Door deze gerichte aanpak zal AVIA Vollenhoven in de toekomst niet alleen meer leads genereren via LinkedIn, maar ook een groei zien in betrokkenheid op Facebook en Instagram. De zichtbaarheid en naamsbekendheid zal met deze consistente aanpak ook vergroot worden, wat ook zal leiden tot een toename in sollicitaties voor de bemande tankstations.